2013年9月17日 星期二

老懷安慰

 
9月16日
 
 

大小姐在學校吃午餐一星期了, 由第一天吃完已經夠鐘上堂(全班倒數頭三位), 到現在爬去了中下位置, 問她吃了多少? 亦由老師叫她要多吃兩口, 到現在剛好一半(學校最低要求), 其實我已經老懷安慰.

貪心的希望她能再加多兩口, 她回應是 " 得架啦, 我見老師日日都只係食一半就無食."

5 則留言:

  1. 班豬仔顧住咋咋淋食完就可以玩,食到一半真係偷笑…

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗食完可以去玩,未食完無得走﹗
      言言豬果間,一定要食晒菜﹗

      刪除
  2. 點解我次次留言都要入「英文、數字」?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知呀! 我仲係一舊雲咁......

      刪除
    2. 你去{設定} -> {文章和留言} -> 在[顯示字詞驗證] 選 {否} 就唔使入驗證碼喇 !

      刪除