2013年9月11日 星期三

你夠彊話我知!

 
9月9日, 女兒學校開始全曰上學,所以吳媽特別請假接她放學. 校車到了, 佷開心見她高高興興的下車。我問午飯情况怎樣?她答很好吃~自己不是全班食得最慢那位.........只是尾二慢,但只吃到-半(老師最低要求),全班亦只有一位男同學能吃完全份

尾二都夠彊話我知-_-!

7 則留言:

  1. hahaha... 人家老實啫﹗要讚﹗

    回覆刪除
  2. 大小姐慣咗個餐要慢慢嘆呀?-__-

    回覆刪除
  3. Hello, 找到你了! 我個BLOG SET 咗 PRIVATE, 如果你有興趣繼續睇我的BLOG, 請你留你的EMAIL 比我, 我會SEND INVITATION 比你. THX !

    回覆刪除
  4. 我新黎, 咩都唔識, 在這兒留, 其他人會見到嗎?

    回覆刪除